Anunț angajare contabil
8 aprilie 2024
Asociația Caritas Eparhial Oradea caută contabil(ă) cu experiență în domeniul nonprofit și contabilitatea de gestiune. Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, te așteptăm în echipa noastră!
Responsabilități:
• pregătirea și depunerea situațiilor financiare și a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
• întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile etc.;
• monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
• programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
• întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
• arhivarea documentelor financiare ale organizației;
• realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
• documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
• alte sarcini conexe domeniului de activitate.
Cerințe privind ocuparea postului:
• studii superioare economice;
• experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune;
• calitatea de expert contabil constituie avantaj;
• bune abilități de comunicare și relaționare;
• cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
• atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Beneficii:
• mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
• posibilitatea de a lucra într-o organizație de top în domeniul social;
• remunerație financiară și telefon de serviciu;
• program flexibil.
Procedura de selecție:
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți:
• CV actualizat în limba română;
• scrisoare de intenție.
Calendar:
• 09 aprilie – 22 aprilie 2024 – perioada de aplicație;
• 23 aprilie – 27 aprilie 2024 – analiza și selecția aplicațiilor primite, interviuri la sediul asociației din Oradea.
Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: caritas@caritaseparhial.ro
www.caritaseparhial.ro
Responsabilități:
• pregătirea și depunerea situațiilor financiare și a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
• întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile etc.;
• monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
• programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
• întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
• arhivarea documentelor financiare ale organizației;
• realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
• documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
• alte sarcini conexe domeniului de activitate.
Cerințe privind ocuparea postului:
• studii superioare economice;
• experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune;
• calitatea de expert contabil constituie avantaj;
• bune abilități de comunicare și relaționare;
• cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
• atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Beneficii:
• mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
• posibilitatea de a lucra într-o organizație de top în domeniul social;
• remunerație financiară și telefon de serviciu;
• program flexibil.
Procedura de selecție:
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți:
• CV actualizat în limba română;
• scrisoare de intenție.
Calendar:
• 09 aprilie – 22 aprilie 2024 – perioada de aplicație;
• 23 aprilie – 27 aprilie 2024 – analiza și selecția aplicațiilor primite, interviuri la sediul asociației din Oradea.
Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: caritas@caritaseparhial.ro
www.caritaseparhial.ro
Pr. Olimpiu Todorean
PreședinteVezi alte noutăți

Paștele este una dintre cele mai importante sărbători creștine. La Centrul de Informare și Consiliere pentru Refugiați Oradea (CICRO), din cadrul Asociației Caritas Eparhial Oradea, a devenit deja o tradiție frumoasă să organizăm o expoziție de desene și lucruri realizate manual de către copii în ajunul sărbătorii luminate a Paștelui.