Pe platforma ZOOM
a fost prezentat și explicat manualul de identitate vizuală a Asociației Caritas Eparhial Oradea, angajaților care folosesc în munca lor elemente de identitate vizuală.
Procesul de
rebrending
prin stilizarea și actualizarea siglei noastre și a materialelor de comunicare a fost demarat odată cu împlinirea celor 15 ani de activitate a Caritas Eparhial Oradea.
Noile materiale sunt atractive și moderne, păstrând întru totul filozofia, viziunea și misiunea organizației noastre, aduc un suflu proaspăt felului în care ieșim în lume. De la logo, siglă și până la website, în cursul anului 2020, toate materialele noastre s-au transformat.
Întâlnirea de miercuri, 16 iunie, a.c., a fost moderată de Cristina Todorean, care a oferit toate informațiile privind logo-ul asociației, modalitățile în care se pot utiliza semnele digitale distinctive ale asociației.
Au fost prezentate rețelele sociale ale asociației, vizualizând, împreună, paginile social-media pe care Asociația Caritas Eparhial le are, respectiv: pagina de Facebook,
contul de Instagram
și contul de Linkedin,
precum și site-ul asociației, cu principalele servicii sociale pe care le are. Au fost explicate funcțiile site-ului, precum și campania de strângere de fonduri pe care asociația o desfășoară în prezent.
Totodată, au fost menționate și alte planuri de viitor care se vor concretiza, în curând, și în mediul online.
Mulțumim firmei
Globencer, o agenție a cărei echipă are o vastă experiență în domeniul
brandingului
și a strategiilor de comunicare, pentru noua identitate vizuală a asociației noastre.
Adela Popa Ghițulescu
Director executiv